sâmbătă, 9 martie 2013

Din Malaezia in Thailanda, Krabi

Univers. Galaxia - Calea Lactee. Planeta - Pamant. Continent - Asia. Mai precis, granita dintre Malaezia si Thailanda.
Din Kuala Lumpur pana aici a fost minunat. Autobuz mega confortabil, cu wifi. Ajungem la granita, coboram din autobuz, cica ne astepta soferul dincolo. Ne ducem la biroul de unde se elibereaza Visa on arrival. Apare un nenea mic, incepe sa ne explice in o engleza stricata ce avem nevoie. Traduc, incercand sa pastrez acordurile si conjugarile:
- Trebuit avut foto, copie dupa cazare, copie dupa bilet de autobuz si bani.
Scoatem toate cele, se innegreste si mai tare. Ia o hartie si scrie ce a zis mai sus, apoi scrie in dreptul lor 1,000bahti.
- Avut tot, platit 1000, daca nu, 500.
- Ok, pai avem tot.
- Nuuu, trebuit copii dupa pasaport. Trebuit bilet de autobuz plecare Thailanda.
- Pai nustim cand plecam, de unde sa avem bilet? Avem bilet de intoarcere, dar din Hanoi. Si nu scrie niciunde de copii. Unde le putem face?
- Plecat inapoi in Malaezia.
Era clar, voia bani nenea. Dragos se intoarce nervos, cu ditai rucsacul in spate, matura vreo 10 mititei, eu ii zic panicata sa aiba grija, se intoarce iar spre mine, mai matura vreo 5. Nenea devine crizat ca nu intelegem exact ce si cum, tanti de la birou ne trimite sa asteptam afara, eu imi amintesc toata colectia de injuraturi invatate la Abis, la gura lui Dragos erau deja spume.
Oricum, ideea e ca timp de o ora jumatate ne-au plimbat de la unul la altul, ba venea un chinez mic, care doar ne facea semne, ba urla isterica o cucoana de acolo, asta baga teatru la greu. A venit la noi un indian care avea deja viza, dar nu voiau sa il lase sa intre ca nu avea biletul de intoarcere. Pai omul nu stia cat o sa stea. Le-a dat 1000 Baht (cam 30$) si l-au lasat in pace.
M-am dus eu, cu cate 1000B in pasaport, nu m-a bagat in seama. Ne-a mai lasat vreo 15 minute, apoi s-a dus Dragos si lui i-a zis sa mai punem inca 1000 si e ok. Nu mai aveam decat 900. S_au cracanat de ras, ca cica negociem, dar, pana la urma, au acceptat si asa. Deci, oficial, viza era 700B. Noi am platit 1500B.
Evident, autobuzul plecase, Am gasit un microbuz, si ne-am descurcat cu ala. Intre timp, s-a lipit de noi un pusti din Kazakhstan, Bek. Pe el l-au jumulit de 150$. Asta pentru ca el nu avea nici poza, cica.
Acum suntem in Krabi. Thailandezii sunt minunati. Draguti, dornici sa te ajute.
Ne-am cazat la Ban To Guesthouse. Recomandam cu placere oricui. Ne-am intalnit aici si cu un cuplu de bulgari si ne-am dat seama ca est europenii rulz. Nu ne ajung vesticii nici la degetul mic la capitolul umor. 
 Azi am vizitat 4 insule de aici. Apa e perfecta, calduta si albastra, nisipul este fin si alb. Am facut snorkelling, am vazut corali si o gramada de pestisori, plus niste mega aricioi de mare.
SIngurul lucru nasol este ca ni s-a busit laptopul. Incercam sa il reparam, dar se pare ca nimeni din oras nu se baga.  Speram sa il rezolvam. Iar conexiunea de internet este groaznica. Sper sa reusesc sa pun si ceva poze.

Cateva utile:
- Daca vreti sa nu dati spaga, intrati in Thailanda cu avionul
- Daca intrati pe pamant, pregatiti cam 30$
- cazare la BanTo Guesthouse, Krabi, camera dubla cu baie - 13$/noapte/camera
- apa - 13Bahti (1$ = 30B)
- mancare - tot ce vreti, si mega ieftin. si buuuun
- excursie 4 Islands- 450B/persoana (zuper zuper cip, cum spune Yaa, sefa de aici)


Maine plecam sa mai vedem ceva insule. In fiecare zi mancam altceva. Daca i-am avea pe Vlad si Miru cu noi, nu am mai pleca de aici :).

Poda Island
Bek, cazacul lui Dragos

Chicken Island
Pu Island

Plaja din Pu

pe plaja

Heaven

Railay Island, spre pestera Printesei
Ofrande aduse de pescari printesei

Muuulte ofrande

Porumb copt 50B

Railay East

Railay West

Piata de noapte - aici se mananca grozav

prietenii nostri de peste Dunare

Sushi

o turista ratacita, dedicatie de la Dragos (da, are un ochi vanat deja) pentru baieti



V-am pupat

12 comentarii:

  1. distractie placuta si bronz cat mai frumos. relaxare maxima va doresc :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit tot pana acum. Suntem cu voi. Asteptam noutatile. Se pare ca Dragos e cel mai inalt om din Pen. Indochina la ora actuala. Cristina, lasa-l te rog pe Dragos sa mai adauge poze cu turiste dar si localnice. Veti avea fani mai numerosi :). Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba, sa stii ca mai dam peste cate un olandez mai inalt :))
      si il las, ce sa ii fac, e prea mare sa il bat :D

      Ștergere
  3. multumim dragos pt fotografie.nu fii necajit, ochii vineti trec, dar pozele raman :)

    RăspundețiȘtergere
  4. v-am urmarit pas cu pas peste tot.este minunat ca prin fotografiile voastre putem vedea si noi (cei care nu putem ajunge acolo)Asia.sper (spre binele cristinei) ca nu ai lasat si tu vreo ofranda printesei :))) va tin pumnii in continuare.concediu placut si interesant pe mai departe

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu toate peripetiile voastre cred ca acum ati gasit raiul de pe pamant! Bucurati-va de fiecare minut petrecut acolo! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Subscriu la ceea ce a spus Felix, puteti sa mai puneti poze cu turiste si localnice :D Foarte frumos totul! Distractie placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere