joi, 14 martie 2013

Koh Phi Phi

Suntem de 3 zile in Paradis (cam aglomerat, dar tot Paradis ramane). Ieri am luat o croaziera, am vizitat plaja Ma Ya (aia din filmul Plaja, cu Di Caprio) si inca o gramada de alte locuri. Am inotat cu "pishishoii", l-am vazut pe Cicatrice din Nemo (si pe fratii lui), cred ca si pe Dori, dar de ea nu bag mana in foc, plus o alta gramada. Snorkeling, plaja, mancat, baut, soare si apa turcoaz. Ce sa vrei mai mult?
Pe insula suntem cazati la UpHill Cottage. Cum ii zice si numele, e pe deal, cam mult de urcat, pentru gustul meu, dar in siguranta, in caz de tsunami, cum zice Dragos.
Preturile sunt duble sau chiar triple aici, fata de Krabi. Dar inca acceptabile pentru noi si mega ieftine pentru hoardele de francezi, englezi si americani. A..si sunt o gramada de rusi.
Seara se dezlantuie iadul - 90% din straini se duc si isi cumpara un "bucket" - o galetusa, in care gasesti o bautura alcoolica si un energizant, gheata e "for free". SI le amesteca frumos si le dau peste cap, in caz de concurs, sau le savureaza cu paiul, in caz ca vor sa se si plimbe.
Pe insula nu se circula cu masina, ca nu ai unde. Doar cu bicicleta si caruciorul de transportat marfa. SI toti urla "pip pip pip pip", sa te dai la o parte, dar nu prea incetinesc. Sunt sigura ca de asta sunt asa multi albi cu vanatai sau bandaje pe picioare.
E plin de magazine. O gramada de centre de scuba diving. Dar e foarte scump Pentru un first dive e 120$. Noi am dat 70 in Brazilia. Si aici stai doar jumatate de ora, cica. Exista si un loc unde sunt rechini, de aia mici de recif, dar tot rechini se numesc. Va dati seama cum am stat, cu ochii in 7, cat am facut snorkeling.
Si, cum avem 2 copii acasa, am zis sa sarim peste experienta asta (bine, sa zicem ca si pretul a avut un cuvant de spus :D)
Excursia a debutat minunat - cu un mic dejun. Apoi ne-am dat seama ce poama lenesa avem pe post de capitan. A sarit din schema vreo 2 obiective, cica nu e buna vremea, apoi, cum opream undeva, isi punea hamacul, si somn, nenica. A vrut Dragos sa ii faca poza, cica nu, ca un capitan nu are voie sa doarma si nu da bine la CV :))
Una peste alta, a meritat, am vazut cateva locuri in care am vrea clar sa le aducem candva si pe pramatiile noastre. Sunt multe de povestit, dar trebuie sa mai pastram si pentru varianta live, nu? :D

Diverse utile:
- Cazare in camera dubla, cu baie  si ventilator - 1000B/noapte
- apa - 20B (1.5l)
- o masa - 80-100B
- coca cola - 30B
- paine (bagheta mica) - 60B
- o felie de pizza - 80B
- spalat rufe - 50B/kg
- excursie - 600B

Ma Ya Bay

Noi pe Ma Ya beach

Snorkelling cu pestisorii in golful Ma Ya

Ma Ya Beach
ca o lebadutsa

Ma Ya Beach

Ma Ya Beach

In drum spre Plaja Maimutelor
Alta insula

apa era si mai frumoasa in realitate

inca o plaja

dar nu oprim la ea

printre insule

ne pregatim de inca o tura de inotat
lebadutsul

Adăugaţi o legendă

grupul nostru

e plin de barci pe aici

baieeee

pestera vikingilor


maimutica inotand

desi scrie mare sa nu hranesti maimutele, barcagii le indoapa cu mandarine


a facut o baie buna

seful

bamboo island

Bamboo Island

Bamboo Island

Adăugaţi o legendă











Un comentariu: