miercuri, 6 martie 2013

Kuala Lumpur - prima zi

Am ajuns in Kuala Lumpur cu trenul, la vagonul de dormit. Asta inseamna un vagon lung, care, in loc de banchete, are locuri pentru dormit. Afara 40 de grade, inauntru 15. Am scos pantalonii lungi si polarele din bagaje. Primul contact cu Malaezia a fost intr-un WC public. Jegos, putind a urina. Asa dor mi s-a facut de imaculatul Singapore, cu toaletele lui curate, cu hartie igienica, sapunuri si tot ce mai voiai… Dar na, asta este. Acum suntem aici.
Ne-am cazat la hostel The Original Backpackers Travellers Inn ( The original – pentru ca la 10 m mai incolo a aparut o copie, care se numeste doar Backpackers Travellers Inn), intr-o camera dubla. Am avut drept vecini 3 gandaci, dar s-au dus pe lumea cealalta (Dragos e asasinul). Dupa ce am tras un pui de somn, sa ne revenim, am plecat la plimbare. Cald. Foarte cald. Criminal de cald. O caldura uscata, care te seaca de energie. Si cand le vad pe bietele femei, imbracate din cap pana in picioare, cu valurile alea pe cap, transpir instantaneu.
Am vizitat ceva cladiri, am trecut prin zona coloniala, am fost la Gradina Fluturilor si am aprofundat cartierul Chinezesc, unde si locuim.
Am fost la Moscheea lor Nationala, un fel de Catedrala Neamului. Ca sa ne lase sa intram, ne-au imbracat frumos. O sa vedeti pozele.
A..am uitat sa va spun unde am mancat dimineata. La McDonalds ! Da, stiu, imi e rusine, dar ce sa fac daca nemernicul a aparut in fata mea fix cand foamea era mai mare ? Oricum, mai ieftin ca in Romania, un meniu Big Mac este 8.5 rigit (1$=3R). Si cum mancam noi linistiti, il vad pe Dragos cum se inverzeste la fata si se pregateste sa ma ia, sa fugim. Vazuse un rucsac lasat de niste pusti ca sa isi pastreze loc. Iar malaezienii tot insista peste tot ca, daca vezi obiecte abandonate, sa anunti politia si sa o stergi de acolo, ca nu cumva sa fie vreo bomba. Dar pustii s-au intors imediat, asa ca ne-am terminat masa in liniste. Dar cica nu ma mai duce acolo, clar J
Masa de seara am servit-o in cartier. Habar nu am ce am mancat, tot ceva cu taietei, dar a fost bun. Coca Cola este chiar mai buna decat in Singapore.

Cateva chestii utile:
-          daca veniti din Singapore, nu luati trenul direct, ci din Sg pana in Johar Bahru luati autobuzul, apoi de acolo trenul. Economisiti cca 15$
-          bilet de metrou – 1R
-          cazare in camera dubla, fara baie – 35R/noapte/2 persoane
-          masa pentru doua persoane, cu ceva de baut – cca 18R
-          luati-va hartie igienica !! nu o sa primiti niciunde
-          apa, 1.5l – 2R

Cam atat de aici, pentru prima zi. Maine mergem la pesterile Batu.
V-am pupat !

 
In cartierul chinezesc


Aveti pofta de lapte de nuca de cocos? Noua nu ne place

Case vechi din KL

Au si ei aurolacii lor

Miroase cam urat langa rau

Piata Merdeka

Tot acolo

Chef de facut baie

In piata Merdeka

Caldura mare

Zidul conducatorilor

Nu e chiar adevarat, dar trebuia sa faca o poza acolo, nu??

Iesirea de la scoala

Hotel Heritage

Ei, ce ziceti?

 
L-au imbracat si pe Dragos :D

Vizitand Moscheea Nationala

Mori de cald in hainele astea

Kuala Lumpur

Kuala Lumpur

In centru

KL

Parcul Fluturilor










13 comentarii:

  1. Sexy Cristina, dar mai ales sexy Dragos, iti sta tare bine in mov, ia sa porti si pe aici asa ceva :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim!Au material de vanzare, cumpar un cupon si ne facem toti in tara:)

      Ștergere
    2. Deci...va sta demential in robele alea :)
      Eu zic ca merita sa facem o petrecere in robe din astea :)))

      Have fun in continuare! Sunt cu ochii pe blog! :*

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Curatel, in comparatie cu CFR, destul de slow a avut 1 ora intarziere, dar f. bun ca poti sa dormi si scutesti o noapte de cazare si salvezi si o zi pt vizitat.

      Ștergere
  3. Ai fi o araboaica faina :))) Serios, chiar daca sunt a 3-a persoana care scrie - chiar iti sta bine in burka :)))
    De Dragos nici nu mai pomenesc :))

    In prima poza vad ca ati avut si KFC :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai au de toate - KFC, McD, Burger King. Noi am vizitat doar McD-ul :D
      Dragos era genial. I-au dat cea mai mare rochie de aia si tot ii venea pana la jumatatea mainii =))
      :*

      Ștergere
  4. Nu puteau hainele alea?
    Ce tari sunteti! Va urmaresc! Unul vine, altul pleaca, asta-i viata adevarata! Cat stati in acest sejur?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu puteau. Chiar deloc. Oricum, le purtau doar turisti, pentru 10-15 min, cat dura turul. Azi plecam spre Thailanda, iar pe 26 aprilie zburam spre casa.

      Ștergere
  5. Dragos,esti mult prea tare in costumatia mov! :D

    RăspundețiȘtergere